خرید کالکسه کودک

ابزار وبلاگ
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد نریمانی
تبلیغات




انواع مختلف کالسکه برای انتخاب وجود دارد ، از جمله:

برای خرید کالکسه کودک میتونید به سایت نی نی مد مراجعه کنید.

کالسکه های همه منظوره: کالسکه هایی که برای فعالیت های روزمره مانند قدم زدن در محله یا گشت و گذار در فروشگاه بسیار مناسب هستند.

سیستم های مسافرتی: سیستم مسافرتی کالسکه ای است که همراه با صندلی اتومبیل مخصوص نوزاد متصل می شود. والدین سیستم های مسافرتی را دوست دارند زیرا شما می توانید از روز اول از آنها استفاده کنید و مجبور نیستید هنگام جابجایی از صندلی ماشین به کالسکه و عقب کودک را آزار دهید. شما می توانید یک سیستم مسافرتی با کالسکه و صندلی ماشین از یک مارک خریداری کنید ، یا مارک های مختلف را با هم مخلوط کرده و از آن استفاده کنید. (فقط باید مطمئن شوید که کالسکه و صندلی اتومبیل شما سازگار است و آداپتورهای خرید را بخرید ؛ اطلاعات بیشتر در اینجا.)

کالسکه های سبک: همانطور که از اسم آن پیداست ، وزن کالسکه های سبک بسیار کمتر از کالاهای سنتی است. از آنها بعضاً به عنوان کالسکه مسافرتی یا کالسکه جمع و جور یاد می شود. آنها برای مسافرت یا والدینی که به کالسکه ای نیاز دارند که حمل آن هنگام حمل آسان باشد بسیار مناسب هستند (فکر کنید بالا و پایین رفتن از پله ها ، بردن و آوردن آن از صندوق عقب ماشین ، سوار شدن به وسایل حمل و نقل عمومی و غیره).

کالسکه های دوتایی: کالسکه های دو نفره همزمان دو کودک را نگه می دارند. اگر دوقلو یا کوچولوی نزدیک به سن دارید ، یک کالسکه دو نفره می تواند زندگی شما را کمی آسان کند. کالسکه های دوتایی به دو صورت خطی (جلو به عقب) یا کنار هم قرار می گیرند.

کالسکه های قابل تبدیل: کالسکه قابل تبدیل از کالسکه یک نفره به دوتایی تبدیل می شود. اگر قصد داشتن دو فرزند نسبتاً نزدیک به سن را دارید ، کانورتیبل ها گزینه خوبی هستند. مانند کالسکه های دوتایی ، کانورتیبل ها نیز به صورت پیکربندی خطی یا کنار هم قرار می گیرند.

کالسکه های آهسته دویدن: دوندگان توجه داشته باشند: این کالسکه ها برای رسیدگی به زمین های خشن ساخته شده اند و دارای سیستم های تعلیق سوپاپ برای سواری نرم تر هستند.

قاب های کالسکه: اسکلت کالسکه (فکر کنید: دستگیره ، سبد ذخیره سازی و چرخ ها) ، وقتی وصل کنید که یک صندلی اتومبیل نوزاد سازگار نصب کنید.

اگر در مورد بهترین کالسکه برای خانواده خود مطمئن نیستید ، راهنمای گام به گام ما برای یافتن کالسکه کامل را بررسی کنید.

آیا به کالسکه نیاز دارید؟
بیشتر والدین ثبت نام در کالسکه را انتخاب می کنند. می توان از آن صرف نظر کرد و به جای آن از وسیله حامل کودک استفاده کرد ، اما بسیاری از والدین راحتی کالسکه را برای راه رفتن ، دویدن و بیرون رفتن از خانه با کودک دوست دارند.

چه زمانی به کالسکه نیاز دارید؟
اگر کالسکه شما یک صندلی ماشین مخصوص شیرخوار یا باسینت را در خود جای داده است یا اگر صندلی کاملاً صاف خم شده است ، می توانید از بدو تولد از آن استفاده کنید. در غیر این صورت ، به طور معمول می توانید کودک را در حالی که کودک شما در حدود شش ماهگی است شروع به استفاده از کالسکه کودک کنید و بتواند در حالت نشسته و کنترل گردن داشته باشد.

اگرچه در مدل متفاوت است ، اما بیشتر کالسکه ها می توانند بچه ها را تا وزن حدود 50 پوند نگه دارند. بنابراین اگرچه کالسکه کالایی سرمایه گذاری بزرگی است ، اما یکی از این موارد است که شما یک تن استفاده خواهید کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:38 ا نویسنده : محمد نریمانی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: